diumenge, 23 de gener del 2011

Projecte

 

Enfonsar-se amb la nit, com a vegades...
es submergeix el cap al pit per reflexionar
submergir-se per complet a la nit.
Al voltant dormen... la gent.

Un petit espectacle, un autoengany inocent
el de dormir en cases, amb llits sòlids
sota un sostre segur
Que en realitat s'han trobat juns com abans.

Un campament al ras,
una inmensa cuantitat de gent, 
un poble sota el fred,
respirant profundament...

I tu.. vigilant
trboes al teu fill remenant la llenya encesa, al teu costat.
Perquè vigiles? Algú té que fer-ho
Algú te que estar allí.


El projecte final del Audacity ha consistit en unir una cançó amb la veu del vozme (un programa que transforma el text en veu digitalment) relatant una petita història filosòfica. Amb el programa he procurat col·locar els trosos de veu als llocs adecuats per tal de conseguir un resultat molt mes clar i perfecte. Amb una hora de edició he conseguit estructurar-ho tot allargan la veu, disminuint el volum de la musica o afegint petits efectes a la veu per conseguir una mica de dramatisme.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada