diumenge, 6 de febrer del 2011

Scribus

                                                                    SCRIBUS      
  
Després de deixar apart el so, que és un tema difícil i tot el que hem aprés fins ara ens podrà ser útil per a un futur no molt llunyà. Recapitulant, ara ens hem pasat a la maquetació i al diseny, podrem utilitzar el que vam aprendre al gimp per a crear revistes o fins i tot diaris. 

Intentaré fer-ho el millor que pugui i lo que la meva imaginació sigui capaç de crear, aqui deixo el primer exercici, amb el format de l'scribus. LINK 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada