diumenge, 20 de febrer del 2011

Preguntes

diumenge, 13 de febrer del 2011

scribus 5

folleto 4                                                              

Scribus 3, 4 i 6


                                                         

LINK 

diumenge, 6 de febrer del 2011

Exercici 2 Scribus




Aquest es el pdf del segon exercici que hem fet a classe d'informàtica, el que consisteix en utilitzar els coneixements bàsics obtinguts aquesta setmana que són: la creació de guies, editar, moure i crear text, posicionar imatges i molts altres. Finalment aquest n'es el resultat, un petit treball sobre la història de Catalunya.

Per comprobar el treball deixo aqui el link de l'arxiu de l'scribus:  LINK

Scribus

                                                                    SCRIBUS      
  
Després de deixar apart el so, que és un tema difícil i tot el que hem aprés fins ara ens podrà ser útil per a un futur no molt llunyà. Recapitulant, ara ens hem pasat a la maquetació i al diseny, podrem utilitzar el que vam aprendre al gimp per a crear revistes o fins i tot diaris. 

Intentaré fer-ho el millor que pugui i lo que la meva imaginació sigui capaç de crear, aqui deixo el primer exercici, amb el format de l'scribus. LINK