Aquest es el resultat en unir 5 pistes diferents de so amb l'audacity, es a dir, 5 sons diferents; alguns d'ells són música i els altres veus per adornar-ho. I després de diversos intents he aconseguit un bon resultat. Finalment, ja exportat l'arxiu le pujat al goear, una web que ens deixa pujar les nostres cançons per enllaçar-les al blog. Aquesta es la visualització del treball a l'Audacity.
skip to main |
skip to sidebar

diumenge, 16 de gener del 2011
Blog Archive
-
►
2010
(27)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (6)
Amb la tecnologia de Blogger.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada