Aquest trimestre hem deixat la edició d'imatge i hem passat a una cosa molt mes complicada i costosa, el so. Entenem per so la variació perdiòdica de pressió que genera un objecte vibrant i que es propaga per un medi determinat. Per a editar-lo usen el conegut programa Audacity que ens permet modificar-lo i unir-ne, amb tot aixo intentaré fer el millor que pugui per realitzar els treballs.
skip to main |
skip to sidebar

diumenge, 16 de gener del 2011
Blog Archive
-
►
2010
(27)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (6)
Amb la tecnologia de Blogger.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada