diumenge, 16 de gener del 2011

Edició de so

          AUDACITY         
 
Aquest trimestre hem deixat la edició d'imatge i hem passat a una cosa molt mes complicada i costosa, el so. Entenem per so la variació perdiòdica de pressió que genera un objecte vibrant i que es propaga per un medi determinat. Per a editar-lo usen el conegut programa Audacity que ens permet modificar-lo i unir-ne, amb tot aixo intentaré fer el millor que pugui per realitzar els treballs.   
                                                                                                                       

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada