Amb diferents sintonies i l'audacity els he unit per pareixer una única cançó.
skip to main |
skip to sidebar

diumenge, 16 de gener del 2011
Blog Archive
-
►
2010
(27)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (6)
Amb la tecnologia de Blogger.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada