diumenge, 23 de gener del 2011

1 Quina és la diferencia principal entre una senyal analògica i una senyal digital?
       Que la senyal digital es representa mitjançant un nombre concret de valors, mentre que l’analògic té infinits.

2 Quin sistema televisiu s’utilitza a Espanya? I als Estats Units?
        A Espanya s’utilitza el sistema PAL i als Estats Units el sistema NTSC.

3 Quant ocupa, aproximadament, un segon d’una gravació de vídeo?
       Ocupa 25 MB.
 
4 Quins passos cal seguir en el procés de digitalització d’un senyal de vídeo?
      Hem de fer el mostratge del senyal després la quantificació de les mostres i finalment la codificació.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada