1 Quina és la diferencia principal entre una senyal analògica i una senyal digital?
Que la senyal digital es representa mitjançant un nombre concret de valors, mentre que l’analògic té infinits.
2 Quin sistema televisiu s’utilitza a Espanya? I als Estats Units?
A Espanya s’utilitza el sistema PAL i als Estats Units el sistema NTSC.
3 Quant ocupa, aproximadament, un segon d’una gravació de vídeo?
Ocupa 25 MB.
4 Quins passos cal seguir en el procés de digitalització d’un senyal de vídeo?
Hem de fer el mostratge del senyal després la quantificació de les mostres i finalment la codificació.
skip to main |
skip to sidebar

Blog Archive
-
►
2010
(27)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (6)
Amb la tecnologia de Blogger.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada