Aquest és el video publicitari que hem fet a classe de informàtica, es tractava de fer un video creat amb un editor de video sobre Tortosa o una altra zona que atragués a persones que vingesin i donar bona imatge de la zona. Així que agarrant fotografíes d'internet, d'altres meves i alguns videos que tenia guardats. I per unir-h o tot, és a dir, jugar i enllaçar amb tot el material que vulgem, necesitem un programa d'edició de video; i n'hi han una gran quantitat, tant de gratuïts com no. Per a treballs senzills en podem utilitzar de básics com el Movie Maker o altres que tenen una interfaç senzilla per a que la gran majoria de gent interessada en crear un petit video ho puge fer, després en tenim d'altres amb més accions i més complicats però que ens permeten fer un video atractiu.
Jo he utilitzat el Sony Vegas i altres conversors per mantenir la calitat per pixel; i escalant imatges per que quedi uniforme i afegint un marc blanc per estética he conseguit fer aquest video, aqui pujo una imatge del programa amb la corresponent explicació de cada finestra:
Clica a la imatge per visualitzar-la al complet*
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada