diumenge, 26 de setembre del 2010

2 - Modificar la profunditat de colors



-Procés de treball:

-Vaig obrir l'imatge i l'hi vaig reduïr el nivell de color, el resultat va ser una imatge descolorida i aburrida.

-Pitjant impr pant vaig copiar la pantalla i vaig tornar a reduïr els colors, el pes de cada imatge era mol diferent a l'hora de guardar.

-Opinió del realitzat:

No m'havia plantejat mai el que suposaven els nivells de colors, que els bits ajuden a la informàtica d'una forma molt pràctica.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada