-Procés de treball:
-Vaig obrir l'imatge i l'hi vaig reduïr el nivell de color, el resultat va ser una imatge descolorida i aburrida.
-Pitjant impr pant vaig copiar la pantalla i vaig tornar a reduïr els colors, el pes de cada imatge era mol diferent a l'hora de guardar.
-Opinió del realitzat:
No m'havia plantejat mai el que suposaven els nivells de colors, que els bits ajuden a la informàtica d'una forma molt pràctica.

0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada